19 oktober 2013

Overal luiers!

Op het moment dat de kleine zijn entree maakte, lag ons huis plots vol met luiers en verzorgingsproducten: creme-tjes voor rode billen, billenpoetsdoekjes, spuugdoekjes, hydrofiel luiers etc.
En om dat een beetje handig (en stylish verantwoord) op te bergen, maakte ik een Divided basket.



Op internet zijn veel "stoffen mandjes tutorials" te vinden, maar de scheidingswand in de voering is echt een idee van Noodle-head. Ik vond het nergens anders.


Deze staat op onze slaapkamer, waar de baby momenteel slaapt. Nu nog een maken voor in de woonkamer, want het is toch wel heel handig!
Of had ik dat misschien voor de bevalling moeten bedenken??? Want vrije tijd is erg schaars momenteel..

15 opmerkingen:

  1. Heel leuk ,alleen jammer dat de beschrijving in het engels is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maakte hem ook al en inderdaad het is heel praktisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem ook al eens gemaakt en hij is echt leuk. Die van jou is trouwens heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel ja, ik vond ook nérgens anders dan bij Noodlehead de versie met scheidingswand. Ligt hier ook te wachten, de jouwe doet me nu al zin krijgen om eraan te beginnen. Welke versteviging stak jij ertussen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. H250 op de buitenkant. Dat was stevig genoeg. Ook beide stofjes voor het tussenwandje kregen dat.

      Verwijderen
    2. Ah, ik zou er dikkere tussen gestoken hebben. Maar het lijkt inderdaad mooi te blijven staan zo! Dankjewel!

      Verwijderen
  5. Ooo, dat binnenstofje ! (een pracht petit pannetje !)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi. En zeker handig zo'n scheidingswandje voor aparte vakjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Die komt op mijn todo-lijst :-)

    BeantwoordenVerwijderen