8 november 2011

Van mij!!!

In dit huishouden waar mannen in de meerderheid zijn, is weinig tot geen roze te vinden. Mijn jongste, nog altijd 2, vindt het nu al 'echt een kleur voor meisjes'. Ik heb het hem niet verteld!
Bijkomend voordeel hiervan is dat ik, als ik echt iets voor mezelf wil hebben, het best iets met roze kan kiezen.

Ik besloot mijn naaiblock op te heffen door eens iets voor mijzelf te maken, iets wat makkelijk en comfortabel en winters zou zijn. Het werden een heeeeeerlijk zacht en warm dekentje (inspiratie van hier) en ook nog heeeeeeerlijk zachte kussens voor de bank (inspiratie hier). Roze. En roze. En roze. Voor mij alleen...

Roze stofjes via Fabricworm: Joel Dewberry Modern Meadow


14 opmerkingen:

  1. Heel mooi en slim bekeken van u met dat rose :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha, mooi gemaakt,leuke ROZE stofjes. Enne, jij wist het al: een slimme meid is op de toekomst voorbereid!
    Veel plezier van je creaties.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schoon stofkes, & groot gelijk: ook iets voor jezelf maken, daar wordt je vrolijk van ;-) lieve groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!!! En nu is het de kunst om niet in slaap te vallen op de bank!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Groot gelijk!mooi! Ik moet ook eens aan kussens beginnen maar het verdwijnt telkens naar de onderkant van mijn to do lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig stof!!! waar heb je dat gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh sorry... ik lees nu van waar het komt... Merciekes, hè =-)

    BeantwoordenVerwijderen